dimarts, 18 de juny del 2013

FESTA FI DE CURS


EL AMPA INFORMA


El proper DIVENDRES 21 DE JUNY CELEBRAREM LA TRADICIONAL FESTA FI DE CURS, per a tota la comunitat educativa, que aquest any estarà dedicada al
FAR WEST.

A partir de les 18 h., tindrem activitats ( castells unflables, pintacares, globoflexia, jocs tradicionals, pase musical etc.).
A més, hi haurà un concurs de disfreses amb premis; per tant, els xiquets/tes que vullguen participar vindràn amb una disfressa rel.lacionada amb la temàtica del Oest.

Després,cap a les 21h., farem sopar de pà i porta, amb música i discomòvil, i els pares jugarem al bingo, on sempre hi ha premi.

Desde la junta del ampa , esperem que us agrade i disfrutem tots junts, en un acte de convivencia entre les families del centre.


NOTA: Algunes activitas son exclusives per a socis del ampa; podeu recollir els tickets i els cartons del bingo el dia de la festa de 18 a 19:30h. Estarem al costat del menjador.

US ESPEREM A TOTS!!!!!!


EL AMPA INFORMA

El próximo VIERNES 21 DE JUNIO CELEBRAREMOS LA TRADICIONAL FIESTA FIN DE CURSO, para toda la comunidad educativa, que este año estará dedicada al
FAR WEST.

A partir de las 18 h., tendremos actividades ( hinchables, pintacaras, globoflexia, juegos tradicionales, pase musical etc.).
Además, habrá un concurso de disfraces con premios; por tanto, los niños/as que quieran participar vendrán con un disfraz relacionado con la temática del Oeste.

Despues,sobre las 21h., haremos cena de sobaquillo, con música y discomóvil, y los padres jugaremos al bingo, donde siempre hay premio.

Desde la junta del ampa , esperamos que os guste y disfrutemos todos juntos, en un acto de convivencia entre las familias del centro.


NOTA: Algunas actividades son exclusivas para socios del ampa; podeis recoger los tickets y los cartones del bingo el dia de la fiesta de 18 a 19:30h. Estaremos al lado del comedor.

OS ESPERAMOS A TODOS!!!!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada